3.7.06

Οι καταγγελίες για τους Πακιστανούς

Γράφει ο Β.Α. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ

E-Mail: lvassilis@hotmail.com

Γράφαμε προ ημερών για τα γεγονότα με την «αρπαγή» των Πακιστανών και την άγνοια –έτσι νομίζουμε- των αρμόδιων υπουργών Δημοσίας Τάξεως, αλλά φαίνεται και των αρμόδιων διωκτικών υπηρεσιών. Ένας αναγνώστης μας τηλεφώνησε και μας είπε διάφορα, μεταξύ των οποίων θέλησε να του δώσουμε περισσότερα στοιχεία για το θέμα. Προφανώς ή δεν είχε πειστεί ή νόμιζε ότι ήταν δημιούργημα φαντασίας, επηρεασμένος από τη μοντέρνα τηλεοπτική δημοσιογραφία, όπου κατασκευάζονται γεγονότα χάρη θεαματικότητας, την οποία εμείς δεν έχουμε ανάγκη και ουδέποτε επί τόσα χρόνια υποκύψαμε.

Ίσως αυτή η γνώμη να υποβόσκει και στο νου και άλλων αναγνωστών, επειδή δεν θέλουμε να υπάρχουν αμφιβολίες θα δώσουμε μερικά ακόμη στοιχεία, όπως μας τα περιέγραψε ο πρωταγωνιστής του γεγονότος, το όνομα του οποίου είναι στη διάθεση των υπευθύνων.

Στις 20 Ιουλίου 2004 ένας φίλος μας έστειλε σημείωμα με τα παρακάτω στοιχεία:

«Φίλε μου,

Για να δεις σε τι μπάχαλο είναι τα πράγματα, θα σου αναφέρω ένα χαρακτηριστικό γεγονός εθνικής ασφάλειας.

Ξέρεις ότι εδώ στην Ευριπίδου που έχω την επιχείρησή μου, υπάρχει κάθε καρυδιάς καρύδι. Είναι κέντρο λαθρομεταναστών, πορνείας, λαθρεμπορίου, ναρκωτικών κάθε είδους μαφίας κ.λπ. Επίσης όλη η περιοχή σφύζει από μουσουλμάνους κάθε φυλής και τα παράνομα τζαμιά και οι δήθεν πολιτιστικοί σύλλογοι που λειτουργούν είναι άντρα κακοποιών στοιχείων για τα οποία ουδείς ενδιαφέρεται. Η αστυνομία πέρα βρέχει και σιχαίνεσαι πλέον την ύπαρξή της.

Προχθές το πρωί, ερχόμενος στην δουλειά μου είδα στους τοίχους των κτηρίων να υπάρχουν απεικονίσεις με στένσιλ η πτώση του αεροπλάνου στους δίδυμους πύργους και από κάτω το προτρεπτικό σύνθημα JUST DO IT. Εν όψει των ολυμπιακών αγώνων, κατανοείς τι μπορεί να συμβεί, αν ένας ανεγκέφαλος μουσουλμάνος ενστερνιστεί το σύνθημα αυτό και μπουκάρει σε καμιά εκδήλωση ζωσμένος εκρηκτικά. Άσε τα εκατομμύρια που σπαταλήθηκαν γι’ αυτή την περιβόητη ασφάλεια των ολυμπιακών αγώνων.

Τηλεφώνησα στην αντιτρομοκρατική υπηρεσία και ενημέρωσα για το γεγονός παρακαλώντας να στείλουν ένα κλιμάκιο να αξιολογήσει τις παραστάσεις και να πάρει μέτρα δεδομένου ότι, κατόπιν ελέγχου μου, διαπίστωσα ότι όλη η περιοχή μέχρι και την Πλάκα ήταν γεμάτη από τέτοιες παραστάσεις. Ένας πολλά βαρύς πράκτορας, όπως μου είπε, μου απήντησε κοροϊδευτικά:«Μ’ αυτά θα ασχολούμαστε τώρα;» Του ζήτησα βέβαια τα στοιχεία του, αλλά αρνήθηκε να μου τα δώσει.

Κατόπιν απευθύνθηκα στο Γραφείο του Βουλγαράκη και ζήτησα να ενημερώσω τον ίδιο ή τον ιδιαίτερό του, αλλά μια «δήθεν» γραμματεύς αρνήθηκε να μου κλείσει κάποιο ραντεβού λέγοντάς μου ότι: «Είναι δυνατόν εμείς να μην τα ξέρουμε αυτά και θα μας ενημερώσετε εσείς;». Απευθύνθηκα κατόπιν στο γραφείο του Παπαληγούρα αλλά και από εκεί είχα την ίδια αντιμετώπιση.

Επειδή είχα επαφές με τις υπηρεσίες ασφαλείας της Βρετανικής και της Αμερικάνικης Πρεσβείας, δεν έμενε άλλο παρά να τις ενημερώσω, οι οποίες ενήργησαν άμεσα, γιατί έστειλαν ανθρώπους τους και φωτογράφησαν τις παραστάσεις αυτές τις οποίες βέβαια την μεθεπομένη φρόντισα, με δικούς μου ανθρώπους, να τις τρίψουμε με γυαλόχαρτο αφήνοντας μόνο δυό τρείς να υπάρχουν μήπως και κάποιος στην πορεία ευαισθητοποιηθεί και προβληματιστεί περαιτέρω.

Απευθύνθηκα βέβαια και σε κάποιους δημοσιογράφους για το θέμα αυτό αλλά ουδείς ενδιαφέρθηκε».

Οι αναγνώστες μας μπορούν να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα και να κατανοήσουν καλύτερα, γιατί ο ελληνικός λαός ζει ανασφαλής, χωρίς να έχει εμπιστοσύνη στην αστυνομία και γιατί οι κλέφτες και οι εγκληματίες αλωνίζουν τη χώρα.