19.9.05

Κλεμμένο όνειρο

Ήμουν έτοιμος να ονειρευτώ, ώσπου από το ραδιόφωνο ξεχυθήκανε στο δωμάτιό μου οι ήχοι μιας ουράνιας μουσικής. Παίζανε εκείνη την στιγμή 154 κιθάρες. Διάβολε, ε κ α τ ό ν π ε ν ή ν τ α τ έ σ σ ε ρ ι ς αρμονίες στον αέρα, μού κλέψανε το Όνειρο και με προσγειώσανε σε άλλους χώρους. Στα ουράνια, με συντροφιά τη μουσική. Και το κλεμμένο όνειρο; μα αυτό δεν τό΄ χα πια ανάγκη, γιατί οι κιθάρες, είπαμε εκατόν πενήντα τέσσερις, παίζανε μιά θεσπέσια μουσική, αέρινη, θεϊκιά, ουράνια, απ΄ αυτές που χαρίζουν οι άγγελοι στο δημιουργό τους. Στο δημιουργό όλων μας.
Ακούγοντας τη μουσική ένιωθα ευτυχία, ξέχασα βάσανα, πίκρες και ταλαιπωρίες της ζωής. Ω, η ζωοδότρα μουσική, πόσο μ΄ ανέβασε. Πόσο έφτασε την ψυχή μου εκεί ψηλά, εκεί στους κήπους του Παραδείσου, στη χώρα της χαράς, της ευδαιμονίας και της ευτυχίας.
Ήταν η ώρα που έπρεπε να ονειρευτώ, που όφειλα στην ψυχή μου μιά ανταπόδοση, κ΄ οι κιθάρες αντικαταστήσανε όλ΄ αυτά που πεθυμούσα. «Η μουσική», σκέφτηκα, «δίνει χαρά και απόλαυση». Πoιά μουσική; Η μουσική του πόνου και της δυστυχίας, μήπως; Α, δεν ξέρω. Ο καθένας με τ΄ ακούσματά του. Με τη γοητεία των ήχων, με το όνειρο και τη φαντασία του. Κι εγώ με τους δικούς μου ήχους, τα δικά μου όνειρα, αυτά που με απογειώνουν.
Με απογειώνουνε τα όνειρα και σκέφτομαι θάλασσες, ρουμάνια, ψηλά βουνά, ταξιδιάρικα καράβια, αέρηδες δροσερούς, πανέμορφες γοργόνες και αγγέλους, ερήμους και πολλά ζώα σε απάτητα δάση…Νερά που τρέχουνε, κύματα που λυσσομανάνε, καθώς η ήχοι της ουράνιας μουσικής από τις κιθάρες πνίγουνε το δωμάτιο μου. Ω, ονειρεύομαι, νιώθω την ανάγκη ενός ονείρου…
- Κώστααααα, τι κάνεις, γιατί δεν απαντάς. Μα επιτέλους πάλι κλεισμένος στο δωμάτιό σου είσαι; Πάλι διαβάζεις, πάλι ακούς μουσική, πάλι μ΄ αφήνεις μοναχή μου, πάλι σιωπάς, πάλι…πάλι…πάλι….
Η φωνή είναι της συντρόφου μου. Της υποχρεωτικής νόμιμης αυτής συντρόφου μου με την σκληρή φωνή, που όταν δεν φωνάζει βρίσκεται στο τηλέφωνο, της «συντρόφου» μου που ξεφεύγει απ΄ το όνειρο και τις οπτασίες που μού χτίζουν οι 154 κιθάρες!

VAL All rights reserved 2005